مودم سیم کارتی hemel x1 با امکانات ویژه
 
 
 

مودم سیم کارتی hemel x1 با امکانات ویژه
ارسال شده در شنبه 22 مهر 1391برچسب:مودم,سیم کارت,مودم سیم کارتی,hemel×1, - 14:36

 

مودم سیم کارتی hemel x1 با امکانات ویژه

قیمت: 75000 تومان

مودم سیم کارتی hemel x1 با امکانات ویژه چنانچه قصد خرید مودم سیمکارتی 3G دارید : پیشنهاد ما : مودم سیمکارتی hemel x1 است به دلایل زیر : ا- نیاز به راهنما جهت نصب و شناسایی کد اپراتورها ندارد ، از این رو در بین مودم های 3G جایگاه ویژه ای دارد 2 - قابلیت ارسال پیام کوتاه و دریافت پیام کوتاه به زبان فارسی را داراست 3 - دارای حافظه داخلی 216 MB می باشد 4- تنها مودم سیمکارتی با 5 سال گارانتی کتبی میباشد 5- تمام اپراتورها را به صورت خودکار شناسایی میکند و در تمام نقاط دنیا قابل استفاده است 6- سرعت بالاتری نسبت به مودم های edge و gprs دارد.

سرعت انتقال دیتا در این دستگاه بهنگام استفاده از تکنولوژی GPRS (Class10)f معادل 115.2KK/bps ، تکنولوژی EDGE درصورت فعال بودن این تکنولوژی در آن محدوده مخابراتی معادل 384kK/bps و تکنولوژی HSDPA در صورت فعال بودن معادل 7.2mMbps می باشد. لازم بذکر است این سرعتها با شرط اینکه در بهترین شرایط قرار داشته باشیم محاسبه شده است . - Modem وسیله ای است به شکل و اندازه یک فلش مموری که استفاده از اینترنت GPRS را بر روی لپ تاپ و کامپیوترهای خانگی میسر میسازد.
GPRS یک سرویس اینترنت است که برای استفاده برروی گوشی های موبایل طراحی شده و از طریق یک سیمکارت که این سرویس بر روی آن فعال است، قابل دسترس میباشد. - صفحات طراحی شده برای استفاده از طریق گوشی های موبایل از پروتکل WAP استفاده میکنند. این بدان معناست که شما برای استفاده از اینترنت بر روی موبایل خود با محدودیت روبرو هستید و نمی توانید تمامی سایت های مورد نظر خود را در دسترس داشته باشید. - این دستگاه و تکنولوژی پیشرفته آن در مسافرت، جلسات، کلاس های درس و دانشگاه، سرویس های خبری، شرکت های پخش و پست و تمامی افرادی که لزوم دسترسی به اینترنت را به همراه سایر امکانات سیمکارت خود احساس کرده اند، کاربرد شگرفی دارد. - ارسال به تمام نقاط کشور با پست پیشتاز و سفارشی - جهت هر گونه سوال ابتدا فرم سفارش را پر کنید تا شماره تماس فروشنده نمایش داده شود و در صورت نیاز تماس حاصل فرمایید و یا منتظر بمانید تا با شما تماس گرفته شود.

برخی از ویژگیها
1) - بی نیاز از CD جهت نصب  2) - دریافت و ارسال پیام کوتاه  3) - دفترچه تلفن جهت مدیریت Contacts  4) - دارای حافظه خوان با قابلیت پشتیبانی تا حافظه 8 گیگ  5) - با چیپ ست اصل MSM6280 شرکت Qualcomm آمریکا


خرید مودم سیم کارتی hemel x1 با امکانات ویژه

 

نام و نام خانوادگی

 

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

 

شماره تلفن ثابت یا همراه

 

ایمیل

 

آدرس شما

 

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

 

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 

 

tavakoli


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده عسل